ODDALJENOST OD VEČJIH MEST

• Terme Gotthard Monoster …  20 km

• Terme 3000 …  25 km

Dobrodošli na Kmetiji Mali raj

Na obrobju krajinskega parka Goričko, v Dolencih pri Šalovcih, nekje na odmaknjenem koncu sveta, kot se radi pošalijo domačini, leži Kmetija Mali Raj. Majhna vasica Dolenci je ena izmed redkih v Sloveniji, kjer skupaj z naravo postanete eno. Na kmetiji Mali raj se danes pase več kot 160 različnih domačih živali. Če ob gozdu srečate kakšno divjo žival kot so srne, fazani, jeleni, košute ne bodite presenečeni …

Ob predhodni najavi nas lahko obiščete kot enodnevni gostje. Za vas lahko uredimo domačo pogostitev z dobrotami iz Prekmurja ali degustacijo domačih kozjih sirov iz lastne proizvodnje. Za naše goste v sobah in apartmajih strežemo domač zajtrk. Pripravimo tudi vegetarijansko, vegansko in dietno hrano. Na naših poljih pridelujemo tudi buče iz katerega potem nastane bučno olje.

Kot bi mignilo je minilo že več kot 10 let, odkar je gospodar Štefan stopil na turistično pot. Prenovil je staro zapuščeno hišo v dva sodobna apartmaja, kamor se vedno znova vračajo gosti. Mama Brigita se najbolje znajde v kuhinji, kjer ustvarja različne jedi in kuha več vrst domačih marmelad. Julija 2011 smo odprli tudi sodobno sirarno z lastno pridelavo in proizvodnjo. Na kmetiji Mali raj se dnevno prideluje sveže kozje mleko, raznorazni siri, sirni namazi, sirotka in albuminska skuta.

Vsa ta leta pa je hčerko Urško nenehna želja po ustvarjanju kozmetike leta 2020 pripeljala do tega, da napiše recepturo za lastno znamko kozmetike Martur professional skin care. Po več mesecih razvoja so na voljo prvi trije kozmetični izdelki. Filozofija znamke Martur temelji na vrhunski izbiri sestavin in velikih koncentracijah kozmetično aktivnih sestavin.

Dolenci pri šalovcih

Majhna prekmurska vasica se nahaja v skrajnem severozahodnem delu Slovenije, tik ob meji z Madžarsko. Gričevnat svet je zgrajen iz jezerskih in morskih usedlin, pokrajina je prepredena z večjimi in manjšimi potoki. Tu je edino rastišče dišečega volčina v Sloveniji. V Frimovem gozdu, sicer v neposredni bližini naše kmetije, je obnovljen Frimov vodnjak. Zgradila ga je grofovska družina Frim, globok je 5m, v njem pa je zelo zdrava pitna voda.

V Dolencih je znana župnijska cerkev sv. Nikolaja, prvič omenjena leta 1331. Leta 1698 je bila večinoma uničena, a so jo prekrili s skodlami in naredili raven strop. Ponovno so jo uredili leta 1766, ko so barokinizirali in postavili nov zvonik.

Občina Šalovci obsega 6 naselij, število vseh prebivalcev v občini pa je 1700.

1. Na avtocesti zavijete desno za izvoz Murska Sobota.
  2. Ko iz avtoceste prispete na glavno cesto, prečkajte cesto in zavijte levo. Držite se oznake Murska Sobota. Nato ravno vse do velikega semaforiziranega  križišča (pri Petrolu). Na križišču zavijte desno, pri naslednjem križišču (pri pokopališču) zavijte levo. Nato vozite po ravni – glavni cesti vse do naslednjega križišča, kjer ponovno zavijte desno.
  3. Ko prispete do krožnega križišča se peljite proti trgovskemu centru BTC, tam spremljajte table. Peljite ravno po glavni cesti, ko prispete do križišča zavijte levo proti Gornjim Petrovcem.
  4. Pot vas vodi po glavni cesti vse do kraja Šalovci.
  5. Ko se pripeljete v Šalovce,zapeljite mimo Petrola in pri gostilni zavijte levo proti Dolencem. Od tukaj vas pot vodi vse do naše kmetije. Upoštevajte table in hitro boste na cilju.

Ne bo vam dolgčas

Na kmetiji Mali raj se boste izletniki naužili svežega zraka, se odpravili na pot po gozdu ali se sprostili ob prijaznem klepetu s kakšnim domačinom. Naša kmetija je pravi Mali Raj za tiste, ki se radi odmaknete od mestnega vrveža. Ljubitelji gozdnih poti boste našli nešteto mest za nabiranje borovnic, divjih jagod, gob in še česa. Pokrajina zelo privlači lovce, ribiče, gobarje in skratka vse, ki ljubijo naravo.

Tisti, ki se radi preizkusite v kmečkih opravilih lahko pomagate pri molzenju kozic, obiranju buč, pospravljanju drv… Tudi vaši otroci se lahko pozabavajo s hranjenjem živali ali se zamotijo na otroškem igrišču. Vsi, ki radi kolesarite si lahko na kmetiji Mali raj izposodite kolesa za vožnjo po hribovitih ali ravnih poteh. Prepričani smo, da bo sleherni obiskovalec ob naši ponudbi našel nekaj za preživljanje prostega časa in se k nam z veseljem vračal.